donderdag 16 september 2010

Meer foto's!

Inmiddels 9 dagen later en 137 kilometer verder. Van Arnhem, Emmerich, Diersfordt, Duitsburg, Düsseldorf, Leverkussen, Keulen, Troisdorf (ligt bij
Niederkassel). In Troisdorf ben ik 16 september aangekomen vanuit Keulen, een afstand van 24 kilometer.

Op 17 september ga ik naar de geboortestad van de componist Ludwig van Beethoven : Bönn. 14 kilometer. Die avond moet ik om 19.00 weer terug zijn in Keulen waar ik in de live uitzending kom van de Koerdische zender: ROJ TV die 30 miljoen kijkers heeft in 51 landen. Op zaterdag zal ik twee rondjes in het Keulse voetbal stadion lopen waar 100.000
Koerdische deelnemers zijn aan het Koerdisch festival.

Afgelopen avond heb ik lekker gegeten in de Koerdische vereniging. Ik word er verlegen van omdat ik overal als eregast wordt ontvangen, terwijl het voor mij heel normaal is om voor de vrijheid van Öcalan op te komen.
Ik houd jullie verder op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten