woensdag 13 oktober 2010

Mijn eerste blessure!

Afgelopen maandag wilde ik 21 kilometer lopen voor de vrijheid van Öcalan. Het beloofde
een mooie en warme oktober dag te worden. Om 11.00 uur was het in Freiburg al 21 graden.
Om 11.30 ging ik bij de Koerdische Vereniging van start, dwars door het centrum van Freiburg.
Na 9 kilometer hardlopen verzwikte ik mijn rechter voet. In de auto, die mijn begeleide, heb ik even pauze gehouden en ik nam toen een dom besluit om toch door te lopen. Na weer 5 kilometer verzwikte ik mijn rechter voet voor de tweede keer.
Maandagmiddag hebben de Koerden mij naar het ST. Jozef ziekenhuis in Freiburg gebracht en daar werden foto's gemaakt. Ik moet minimaal twee dagen rusten maar ik hoop aanstaande donderdag 14 okober 2010 toch de Duits-Zwitserse grens over te lopen naar Basel. Verder hoop ik dat ROJ tv en Ozgür Pölitika daar ook bij zullen zijn.
Ik logeer tot donderdag 14 oktober in Freiburg bij een vooraanstaand lid van de Syrisch-Koerdische partij PYD. Ik zal verder een brief schrijven aan Brita Böhler, die in Freiburg is geboren en grootgebracht. Zij was ook de advocaat van Öcalan en heeft een boek geschreven over hem met de titel: De zwerftocht van een leider. Dit boek heeft mij ruim negen jaar geleden geinsprireerd om me in te zetten voor de vrijheid van Öcalan en de Koerdische Zaak. En daarom hoop ik dat Brita Böhler op zondag 21 november 2010 aanwezig kan zijn bij mijn finish voor het Vredespaleis in Den Haag.
Ik hoop dan ook dat Fed-Kom  nu al contact maakt met Brita Böhler om op 21 november aanwezig te zijn bij mijn finish in Den Haag en op het feest van 32 jaar PKK.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik verder kan gaan met mijn vrijheidsloop voor Öcalan; zeker tot 900 kilometer. Op naar Basel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten